plink plink!!
Perkahwinan adalah tradisi alam semesta dan tradisi kehidupan
WELCOME + FOLLOW + COMMENT(NO COPYCAT !!)

20 Feb 2012

Penyakit-Penyakit...

assalammualaikum:016:

haa .. hari ini aku nak post kaitan penyakit pulak . puas aku cari idea untuk post aku hari ini:019: . Tajuk aku hari ini tentang penyakit . Sebab aku tajuk aku kali tentang penyakit ? :020:haaa .. sebabnya aku ni tak lama lagi nak diri kan rumah tangga .. insyaAllah , itu pun kalau ada , korang doa2 kan jela yer? Hari tu tunang aku stress terlampau . haha . hingga lah dia dapat strok :089:. dia stress sebab apa?? semua nya di:086: sini .tapi alhamdulillah , semua nya oke2:107: jerk . itu pun selepas dia dibawa pergi urut . aku bersyukur sangat2 :001:.

--> Strok adalah kematian ketiga terbesar di Malaysia
( sesiapa sahaja boleh mengalami strok )

-->> Apakah strok? strok adalah serangan otak dan terjadi apabila bekalan darah ke otak terganggu . Apabila saluran darah di dalam otak pecah @ tersumbat, bekalan darah akan terhenti & sel2 otak akn kekurangan oksigen & nutrien. bahgian otak itu mula mati . kerosakan otak menjejaskan deria2 , pertuturan & pemahaman bahasa. Sebelah tubuh mungkin berubah , sikap , corak pemikiran dan ingatan terubah.




TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH + BACA ^_^

No comments:

Post a Comment

sudah baca.. sudikan lah komen nye ^_^
terima kasih............

Cute Pink Kaoani
COPYRIGHT BY CAT WOMAN