plink plink!!
Perkahwinan adalah tradisi alam semesta dan tradisi kehidupan
WELCOME + FOLLOW + COMMENT(NO COPYCAT !!)

27 Feb 2012

Adakah Dunia Hendak KIamat ??

Assalammualaikum ..

heee .. boring gile duduk office . Nasib baik aku ada bawa nasi bungkus , kalau tak , terpaksa lah tahan lapar .. lagi2 aku tengah pokai ini . aku da agak da , hari ini dia akan buat aku cam selalu . tak pe lah , if dia dah tak nak call aku , mesej aku lagi . tak pe lah , aku kat sini akan selalu doakan kebahgian dia . kerana aku mencintai seikhlas hati aku . Aku cuma redha dengan kehendak Ilahi , kerana dia yang maha mengetahui :'( . If dia ingat aku , dia akan call aku . sebab aku akn tunggu dia .. oke lah . tak mo panjang2 kan hal . sekarang ini topik aku bukan ini tapi dengan umat islam yang sekarang ini . ish2 aku tak faham betul dengan orang sekarang ini . sabtu n ahad lepas kan ada JOM HEBOH kat melaka . huh! memang ramai gile . padat betul tapi yang pelik apalah yang ada kat sana ?? JOM HEBOH dengan PC EXCPO buat hari yang sama . Memang padat terlampau la . kat mitc tu huu .. aku tengok cam sardin . haha . korang tahu x ? apa kene mengena benda2 tu semua dengan topik aku ?? haaa.... ini aku nak cerita ini , semalam , aku keluar waktu petang , aku jalan2 kat dalam mitc tu , nak tengok pc excpo kata kan . tak ada apa2 pon dalam tu .. aku keluar la , ingat nak pergi jom heboh , keluar dari situ jerk azan pon da berkumandang , da isyak rupa nya , YA Allah , tengah2 azan , konsert kat sana masin menyalak2 dengan artis2 , tengok kat sana , ramai juga pergi tengok konsert . haaaaiii .wahaiiii....umat islam apa salah nya kamu pergi beramai2 ke masjid untuk menunaikan benda yang wajib.... haiii... azan itu berkumandang bermakna mengajak kalian menunaikan benda yang wajib terlebih dahulu . ini tak .. leka dengan hiburan dunia . heeeee .. adakah itu menandakan kiamat hampir tiba?? "orang yang leka adalah orang yang dalam golongan orang2 yang rugi"

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH + BACA ^_^

No comments:

Post a Comment

sudah baca.. sudikan lah komen nye ^_^
terima kasih............

Cute Pink Kaoani
COPYRIGHT BY CAT WOMAN