plink plink!!
Perkahwinan adalah tradisi alam semesta dan tradisi kehidupan
WELCOME + FOLLOW + COMMENT(NO COPYCAT !!)

15 Feb 2012

Semalam , hari yang mengembirakan .

assalammualaikum


semalam 14 hari bulan 02 , haaaaa ... semua orang dah tahu kan 14/02 hari apa?? :020:memang la , hari selasa . hehe . tapi ada apa dengan 14 hari bulan 02 itu .. kan semalam hari valentine day:062:. adakah aku gembira sebab hari itu ?/ tak , jangan salah sangka nya . aku tak sambut pun hari itu , kan haram untuk umat Islam:027:. tak kan lah kita nak buat benda yang haram pula ek. kalau korang nak tahu dah 2 hari aku bergaduh dengan tunang aku :005:. sakitt worhhh .. macam da putus asa , tapi ini semua dugaan yang kita kene hadapi jangan cepat mengalahkan , kan ,kan ? gaduh pasal ape? tak payah la cerita , nanti peningkan kepala korang jerk . biasa la , darah kami tengah manis :022:, macam-macam boleh berlaku . hurmmmm .semalam , pukul 1 , dia ambil aku dari rumah untuk berbaik seperti dulu . sebab kami masih sayang 1 sama lain :008:. kami pergi makan , pastu kami rancang nak pergi karoke .. haaaaa . da lama rasa nya kami tak pergi ke karoke:021: . hehe . sebulan lebih kowt . time tengah berjalan-jalan menuju ke sana , Alamak :015:! nampak pulak marshmallow ! nyam nyam sedap nyerrrrrr ~ . tak apa , kami pergi karoke dulu . hehe . lagu duet kami bawa . hurmmm . romantik gituuuu . haha . kami ini gila-gila . aku bahagia sangat dan aku bersyukur sangat-sangat dia hadir dalam hidup aku:017:. dia memang perfect di mata aku . hurmmm .. balik sahaja dari situ , aku tak kira aku nak beli marshmallow campur dengan cokelat dan orang tu bagi strawberi salut dengan cokelat . waaaaaaa... cedappppnyerrrrr:022: .... suka sangat-sangat . hehe . terima kasih ye abang :008:. hehe . selepas itu , kami pergi tahlil dekat rumah sedaranya . palin bestnyerrrr semalam semua family nya memang peramah :001:. boleh layan laaaaa~ aku rasa bersyukur sangat-sangat . Aku janji aku akan jadi :030:the best woman :098:

marshmallow bersalut cokelat . cubela korang rase nyer . sedapppp

korang pernah rasa x , strawberry salut cokelat . wau ! sedapppp... cube cube la korang rase ek .






TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH + BACA ^_^

2 comments:

sudah baca.. sudikan lah komen nye ^_^
terima kasih............

Cute Pink Kaoani
COPYRIGHT BY CAT WOMAN