plink plink!!
Perkahwinan adalah tradisi alam semesta dan tradisi kehidupan
WELCOME + FOLLOW + COMMENT(NO COPYCAT !!)

20 Mar 2012

BURUNG MERPATI







Salam semua pembaca blog aku ini .. hari ini tajuk post aku tentang burung merpati .. haaaiiii .. tentang binatang juga aku nak post kan ?? alahh .. apa salahnya , untuk tambah ilmu pengetahuan kan .. hari itu , aku pergi ke kedai di Bukit Beruang Melaka .. alahh.. aku tak tahu lah nama taman itu .. tapi taman itu belakang petronas .. aku pergi waktu petang .. aku tengok depan kedai .. huiiihhh gila! banyak betul burung merpati .. dah macam kat london pula .. haha .. ingat kat london jer ke ada?? Malaysia pun dah maju tau . hehe ..


CIRI2 BURUNG MERPATI :-

Burung Merpati ialah haiwan berdarah panas, mempunyai sayap dan tubuh yang diselubungi bulu pelepah. Paruhnya tidak bergigi.

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH + BACA ^_^

No comments:

Post a Comment

sudah baca.. sudikan lah komen nye ^_^
terima kasih............

Cute Pink Kaoani
COPYRIGHT BY CAT WOMAN