plink plink!!
Perkahwinan adalah tradisi alam semesta dan tradisi kehidupan
WELCOME + FOLLOW + COMMENT(NO COPYCAT !!)

7 Feb 2012

Seksanyarrr!!!!


haaaa... mesti korang nak tahu apa yang menyeksakan aku itu ?? ceritanya macam ini , first aku nak tanya korang ? korang pernah bercinta tak ? mesti pernah kan? haaa.. macam aku lah , aku pun tengah bercinta . bagi aku cinta itu terlalu agong jadi aku akan hargai dan jaga cinta itu sebaik mungkin . Aku bersyukur sangat kerana cinta aku tak bertepuk sebelah tangan dan aku bercinta dengan lelaki yang mengerti istilah cinta . Aku akan jaga dia dan tak kan ulangi kesilapn yang lalu . Aku terlampau mencintai dia , jikalau aku nak bagitahu 1dunia yang aku mencintai dia sangat-sangat . Alhamdulillah , cinta kami nak berpanjangan hingga kehujung nyawa , kami nak akhiri zaman bujang kami  tak lama lagi . haaaa... hampir tiap-tiap hari kami jumpa , macam something yang tak boleh kami berpisah . kalau tak jumpa mesti rindu , walaupun sehari .. haaa .. ini yang aku nak katakan , Rindu ??? apa itu rindu ?? setiap orang yang bercinta mesti ada rindu ? korang rasakan macamana seksanya rindu itu .huh~! semalam 06/02/2012 , kan cuti . semua orang cuti , sekolah , kerja goverment semua cuti . kami rancang nak jumpa dan pergi ke kajang untuk teman dia buat kerja . tetapi itu cuma rancangan sahaja . hurmmm . aku kene la duduk rumah , sebab mak sidia sakit , dia anak yang baik , memang baik , dia kene jaga mak dia . aku  sbagai kekasih dia kene la memahami . aku tak kisah tapi hati aku sakit sangat-sangat kene tanggung rindu . bukan apa , aku tak adala kisah sangat if kami ada kredit untuk contact tapi masing-masing tengah kering , terpaksa la duduk diam-diam kat rumah itu , setiap minit aku tengok handphone aku , dalam hati selalu tertanya-tanya bila lah dia nak call aku ini?? tak rindukan aku kew?? huuu .. seksanyerrrrr.... dalam pukul 11 lebih dia call aku .. haaa .. happy gile aku , dia kata dia nak ajak aku keluar , tunggu punya tunggu , tak datang , huh ~!! geram betol aku tapi tahan jer .. ikut kan hati nak jer marah dia tapi aku kene fikiran terbuka , maybe dia ada hal .. dalam kol 4 lbh dia call aku , dia mintak maaf , dia kata mak dia tak sihat , mak dia sakit . haaa .. kan aku kata , ada sebab . dia ajak aku keluar pukul 5 lebih ... tunggu lagi , sampai la da maghrib , tak sampai-sampai . hati ini da sedih dah , dah tak tahan rindu . hurmmm biarlah .. asalkan aku tahu dia sihat wafiat , jumpa tak penting yang penting dia sihat . walaupun hati ini seksa tapi tak akan aku nak ikut persaan . huuu binasa badan nanti . sabar jelaaaaa .. dalam pukul 9 dia datang akhirnya , dia mohon maaf kerana ada halangan yang dia tak boleh elak . hehe , aku happy sangat dapat jumpa dia walaupun tadi hati ini sedih , sakit tapi selepas aku jumpe dia , aku kembali ceria . hehe . dia ajak aku pergi tengok konsert dekat MAIM , sempena hari maulidur rasul . haaa .. korang jangan faham , kosert itu semua lagu-lagu nasyid . tapi najwa latif pon ada tau . hehe . haiiii , sampai bila lah nak jadi macam ini?? hehe . 


ERTI RINDU


---->>rindu ialah teriangatkan kepada orang yg kita sayang & satu penghargaan

---->>rindu juga merupakan 1 perasaan anugerah tuhan

--->>Rindu ni ada macam2 jenis.rindu pada kekasih, keluarga, kawan dan            sebagainya
---->>rindu ni satu perasaan suci yang lahir dari hati utk meluahkan rasa   kehilangan pada seseorang.Dalam erti kata lain rindu ni hadir apabila kita ada meninggalkan satu kenangan indah pada orang2 yang kita sayang ataupun yang kita kenali....

---->>bila kita rasa kita nak seseorang itu ada dengan kita (disisi kita)

        itu yang dinamakan rindu...

----->>kadang2 rindu ni membahagiakan.
----->>kadang2 membuat kita menangis bila rindu kita tak dibalas.

TERIMA KASIH KERANA SUDI SINGGAH + BACA ^_^

No comments:

Post a Comment

sudah baca.. sudikan lah komen nye ^_^
terima kasih............

Cute Pink Kaoani
COPYRIGHT BY CAT WOMAN